Sommarresa 2018 - Reumatikerföreningen Motala-Vadstena

Sommarresan detta år går till Nora tisdagen den 5 juni. Avresa kl 08.30 från Mat & Café 59:an, Nedre Kaptensgatan 7, Motala.

Vi kommer först att besöka Odensbacken söder om Hjälmaren där vi först dricker fm-kaffe och smörgås. Därefter besöker vi Adolfssons Kläder & Skor på orten. Resan går vidare till Åkerby herrgård vid Fåsjön norr om Nora, lunch på Åkerby. Vi kommer också besöka kvarteret Bryggaren i Nora med hantverk och verkstäder. Fri tid för shopping i Nora och eftermiddagsfika på Café Da Capo. Kostnad för resan med alla måltider är endast 300:-. Anmälan senast den 27 maj till Kerstin 0141-21 59 56 eller May-Britt 0141-21 59 66. Anmäl födoämnesallergi.