Sommarresa till Öland - Reumatikerföreningen Motala-Vadstena

Torsdagen den 8 juni kl 07.00 reser vi med Vadstena Buss från 59:an i Gamla Stan, Nedre Kaptensgatan 7, Motala till Öland.

Resan fullbokad, reservlista finnes!

Förmiddagsfika på konditori Cecil i Vetlanda, vi stannar en stund i Kosta för besök på outlet med diverse affärer och glasförsäljning. Därefter reser vi direkt till Sollidens slott på Öland där vi besöker parken och äter lunch på Kaffetorpet. På tillbakavägen stannar vi på Paradisverkstaden i Färjestaden. En kvällsmåltid är planerad på puben Brygghuset, Åbro Bryggeri i Vimmerby. Fm-fika, lunch, inträde och kvällsmåltid ingår i resans pris, 500:- för medlem, 650:- för icke medlem i mån av plats. Heldagsresa, sen hemkomst.

Anmälan senast den 31 maj till Kerstin 0141-21 59 56 eller May-Britt 0141-21 59 66. Meddela ev födoämnesallergi vid anmälan.