Teaterresa "Macken" Göteborg - Reumatikerföreningen Motala-Vadstena

Lördagen den 8 april kl 08.30 reser vi med Vadstena Buss från 59:an, Nedre Kaptensgatan 7, Motala, till Göteborg. En tvådagarsresa med hotellövernattning och revybiljetter till Macken på Lorensbergsteatern.

I priset ingår förutom hotell och revybiljetter, trerätters middag, kaffe/smörgås x 2. Vårt 4-stjärniga hotell heter Grand Opera, ligger nära Nordstan med shopping. Vårt medlemspris är 2 000:- (ord pris 2 495:-) för plats i dubbelrum, enkelrum tillägg 300:-. Begränsat antal biljetter. Alla medlemmar har fått utskick om denna resa i början av januari i samband med kallelsen till årsmötet. Anmälan till Kerstin Bruce, 0141-21 59 56.